De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Sprocket 3x4 Instant-fotoprinter - Draadloos foto's afdrukken op Zink Paper vanaf iOS- en Android-apparaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

k**************@z******* 09-11-2023
Ik heb deze Sprocket fotoprinter mogen testen. De start verliep helaas zeer moeizaam. We kregen hem niet aan de praat en hij bleek kapot te zijn. Deze teruggestuurd en een nieuwe ontvangen. Deze was vooraf bekeken of hij het deed. Helaas lukte het maar niet hem te koppelen met mijn mobiel. Het koppelen vinden wij niet gebruikersvriendelijk, maar gelukkig lukte het na meerdere pogingen en konden we eindelijk gaan printen.

Het is een leuk, klein apparaatje wat geen ruimte inneemt in je kast. Koppelen en printen. Je foto's kun je in een lijstje doen of plakken in een album. Het zijn namelijk stickers, maar wel op fotopapier.

In de app kun je spelen met de print. Je kunt hem o.a. kantelen, draaien of er een rand omheen maken. Ook kun je hem lichter of donkerder pinten. Helaas heb je niet de mogelijkheid om de kleur te veranderen. De foto's zijn vergeeld, alsof ze 40 jaar oud zijn. Ook loopt er een streep over alle foto's. Jammer, want het is wel heel leuk je foto's zelf te printen.

a*********@l****** 03-08-2023

Ik heb deze printer een aantal weken mogen testen. De printer is compact en daardoor zeer handig om mee te nemen, ideaal! Het vullen van het papier gaat prima, let er wel op dat je de klep goed en stevig dicht duwt, hier wordt anders al snel een melding van gegeven. In de app kun je leuke opties voor bewerken kiezen, dit zorgt voor mooie variaties. De kwaliteit van de foto's vind ik niet optimaal, er zit een gloed op de foto's en soms ook strepen. Al met al een handige printer waarmee je leuke bewerkte foto's mee kunt maken.

Pluspunten

• Compact
  • Leuke bewerkingsmogelijkheden

Minpunten

• Vage kleuren

s************@g******** 28-07-2023

Leuke printer voor scrapbooking of journals

Ik mocht de HP Sprocket 3x4 testen en wat vind ik het een leuke printer. Super handig en makkelijk in gebruik en heel leuk in combinatie met mijn hobby’s van scrapbooken en bullet journals bij houden.
Bij het uitpakken werd ik al enthousiast wegens het handige formaat en het leuke design van de printer. Ik ben begonnen met het installeren van de app en het opladen van de printer.
Daarna kon ik meteen aan de slag. Je geeft toestemming voor toegang naar je foto’s en maakt verbinding met de printer via bluetooth en dan kan het feest beginnen!
Een foto uitkiezen en eventueel een leuke border, sticker of tekst toevoegen. Je vind er een hoop al in de app geselecteerd door HP. Eén nadeel hiervan is dat er een hele hoop borders zijn met een plaatsnaam uit Amerika. En de teksten die erin staan zijn allemaal Engelstalig.
Wat ik wel heel leuk vind ik dat ik een collage kan maken in de app en zo meerdere afbeeldingen in een foto kan printen.
Het printen in tegels(tiles) was wel een uitdaging. De printer geeft namelijk aan niet compatible hiervoor te zijn maar met een trucje is het mij toch gelukt.
Al met al een leuke printer om je foto’s meet uit te printen en te gebruiken.

Pluspunten

• formaat
  • kleur
  • kwaliteit
  • gebruiksgemak

Minpunten

• prijs van papier
  • Tiles optie werkt niet gemakkelijk

a***********@h********** 28-07-2023

Super leuke pocket printer

Wij wilden graag een pocket printer hebben omdat wij een puppy krijgen. We hebben het product mogen testen en hadden wel een aantal leuke gelegenheden om dat te doen.

De sprocket is een mooi compact printertje dat je makkelijk overal mee naartoe neemt.
De installatie ging super makkelijk en het printertje was meteen functioneel.
We zijn onmiddelijk foto's gaan printen. Het papier plaatsen was simpel. Echter kreeg ik bij een nieuw pakje papier plaatsen de melding dat de klep niet goed gesloten was. Met een zachte druk op de klep was de melding weg en kon het printen beginnen. We hebben een leuke collage van de pup gemaakt. Dit was via de app snel en eenvoudig te doen.

Ook enkele foto's printen kostte geen enkele moeite.

Een nadeel vond ik dat de batterij van de sprocket snel leeg is. Na 10 tot 15 foto's moet je opladen. Omdat het oplaad kabeltje heel kort is, vond ik dat wat lastiger voor onderweg.

Verder super tevreden over de foto kwaliteit. Dit product is een heel leuk hebbeding.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Overzichtelijke app
  • Goede fotokwaliteit

Minpunten

• Snel leeg
  • Prijzig foto papier

D.H. 28-07-2023

Ik heb de HP Sprocket 3X4 mogen testen. De sprocket wordt geleverd met standaard 10 ZINK fotopapier om te printen. In de doos zit de Sprocket en een mini usb kabel om te verbinden aan je laptop.

Esthetisch ziet de Sprocket er mooi uit. Het fotopapier is makkelijk te plaatsen in de Sprocket omdat de klep makkelijk opengaat. Zo makkelijk dat ik met enige regelmaat de melding kreeg dat de bovenklep van de Sprocket niet goed dicht zou zitten. Dit leek echter niet het geval als ik de klep opnieuw plaatste. Ondanks de melding kon ik wel gewoon foto's printen.

Het printen van foto's gaat heel makkelijk. Download de Sprocket app en vanuit daar kun je foto's uit je galerij of mappen selecteren. In de Sprocket app kun je je foto's nog bewerken. In de app vindt je verschillende functies die je toe kunt passen. Er zijn veel opties voor voor filters, stickers, tekst toevoegen, het formaat aanpassen enzovoort. Ik heb zelf vooral veel met de filters gedaan om bijvoorbeeld een polaroid effect te krijgen. Als je foto klaar is selecteer je hoevaak je de foto geprint wil hebben en verstuurd deze naar de Sprocket. Persoonlijk vind ik dat de kleuren die je op je foto ziet in de app niet helemaal overeenkomen met de geprinte foto. Geprint lijken de kleuren wat fletser. Maar de foto's zijn nog steeds heel mooi en het polaroid effect is goed terug te zien. De foto kun je naderhand makkelijk opplakken of ophangen. Leuk apparaat als je veel met foto's doet en je graag snel je foto's geprint wil hebben!

Pluspunten

• Je foto's meteen uitgeprint
  • Veel verschillende filters in de app
  • De app is makkelijk te gebruiken
  • Mooi apparaat

Minpunten

• Foutmelding in app over de klep

Reviewer 27-07-2023

Review hp sprocket photo printer

Ik heb de HP sprocket photo printer mogen testen. Na inloggen op de app kan je gelijk aan de slag.
Verbinden via Bluetooth gaat zonder problemen. Daarmee is de "installatie" gelijk klaar en kan je aan de slag. Het fotopapier plaatsen gaat gemakkelijk. Standaard zit er 1 pakje meegeleverd. Bij de review nog een extra doosje met pakjes fotopapier.

Er zit een usb kabel bij, maar deze moet je nog zelf koppelen aan een usb oplader om hem in het stopcontact op te kunnen laden (of opladen in je laptop als je een usb poort hebt). Het bijgeleverde snoertje is kort, waardoor het voor mij niet haalbaar is om aan de tafel of vanaf de bank aan de slag te gaan met het printen van de foto's als de printer aan de oplader moet. Dat is jammer! Voordat je start of het voornemen hebt om aan de slag te gaan dus even aan de oplader leggen. De app laat je anders ook bij aanvang of tijdens het gebruik weten dat opladen weer nodig is indien de accu bijna leeg is.
Je moet namelijk wel binnen een halve meter afstand zitten van de foto printer om ze te kunnen afdrukken. Als de printer leeg is en aan de oplader ligt, kan je wel alvast foto's selecteren en klaarzetten in de wachtrij. Zodra naast het oplaadlampje ook het lampje aan de voorkant brandt, kan je starten met afdrukken.

Na het afdrukken verwijder je de stickerlaag van het fotopapier en plak je hem zo in het plakboek. Het is aanzienlijk minder scherp dan als je het laat afdrukken bij een fotowinkel of soortgelijke keten met een dergelijke dienst, maar je hebt geen wachttijd en kan gelijk aan de slag als je even wat foto's wilt printen en opplakken in een fotoboek. Zeker voor het snel en gemakkelijk vastleggen en printen van speciale gebeurtenissen voor in het plakboek voor de kinderen is de drempel op deze manier een stuk lager! De mindere kwaliteit is dan een kwestie van accepteren. Selecteren, printen en plakken maar! Oftewel: het is kiezen tussen gemak en snel printen met een mindere kwaliteit of afdrukken in een fotowinkel met hoge kwaliteit maar ook wachttijd.

Het bewerken van de foto's vraagt in het begin wat oefening via de app. Het spreekt op zich voor zich, maar het is even zoeken. Echter, ik ben gestart zonder daarvoor de handleiding/instructies te volgen en ben er zelf uitgekomen. Het laden van de foto's voorafgaande aan bewerking gaat wat traag (enkele seconden). Daarnaast geeft de app geen datum in de galarij weer (bv de maand waarin de foto's gemaakt zijn) waardoor terugzoeken in het verleden soms wat speurwerk vraagt. Als je een collage wilt maken en meerdere kleinere foto's wilt afdrukken op 1 foto papier dan vraagt het wat meer tijd en oefening. Een enkele foto is zo afgedrukt. Ook handig voor het vullen van vriendenboekjes of het personaliseren van een kaartje!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Selecteren, printen, plakken, klaar!

Minpunten

• Je levert in op kwaliteit van foto's
  • Korte oplaadkabel

d**********@z******* 27-07-2023

Ik heb de Sprocket van HP voor 2 weken mogen testen en ik kan zeggen dat het een leuke manier is van foto's Printen. tenminste als je van de nostalgische afdrukken houdt . Het format van de machine is eenvoudig in de installatie en bediening. Geen ingewikkelde knoppen en via de bijbehorende app voldoende mogelijkheden om te printen vanaf je telefoon, Facebook of Instagram. In de app kun je de foto's nog wel voorzien van een filter, tekst, emoticon's. De kleur aanpassen blijft vooral zichtbaar in de app. De daadwerkelijke foto blijft namelijk altijd een zweem houden zoals je die ook op de ouderwetse polaroid foto's had. Geen hoogstaande kwaliteit dus maar vooral bedoeld voor de leuke fun foto's. De printer is verder vrij handzaam dus makkelijk mee te nemen naar een feestje om even snel een foto te schieten, te printen en te delen. Al met al een leuk apparaat voor niet te veel geld.

Pluspunten

• Bediening
  • Handzaam
  • Prijs

Minpunten

• Niet voor kwaliteitsfoto's
  • Accu snel leeg

m*****@g******** 27-07-2023

Leuke, kleine fotoprinter

Wat handig en leuk printertje. Het aansluiten gaat makkelijk, afdrukken ook. Leuk programma erbij om foto’s nóg leuker te maken.. verschillende mensen een foto meegegeven als herinnering aan een gedeelde belevenis. Boswandeling, lunch. Ook de kleinkinderen vinden het geweldig om vaan zichzelf met de hond foto’s mee te krijgen. Kortom: leuk, handige, kleine fotoprinter, Verbeterpunt! Misschien één slag groter fotoformaat.

Pluspunten

• Klein
  • Makkelijk in gebruik te nemen
  • Gratis fotobewerkingsprogramma
  • Snel

s************@h********** 18-07-2023

Wat een leuk, compact apparaat! Deze portable printer heb ik met veel plezier mogen testen. De afgelopen weken heeft ‘ie standaard in mijn foto-tas gezeten. Bij het maken van een leuke foto kon ik deze nu op iedere plek simpel afdrukken. De app ‘sprocket’ is overzichtelijk en werkt makkelijk. De printer zelf is ook erg simpel te bedienen. Via de app krijg je uitleg hoe je ‘m moet gebruiken, een kind kan de was doen!
De foto’s die uit de printer komen rollen zien er prima uit. Kleuren komen soms niet 100% overeen, bij sommige foto’s een wat roze of blauwe waas. Maar wat mij betreft zijn de foto’s echt prima te gebruiken. Nadeel vind ik wel dat het papier erg duur is.
Plus: snel, simpel, over het algemeen prima kwaliteit
Min: batterij snel leeg, soms een blauwe/roze waas, papier is duur.

Pluspunten

• Snel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Prima kwaliteit foto’s

Minpunten

• Soms een blauwe/roze waas
  • Papier is duur
  • Batterij snel leeg

Snoepiejudge 17-07-2023

Snel en makkelijk printen

Ik heb de HP sprocket printer mogen testen en test hem nu ongeveer twee weken uit.

Ik vond het begin best lastig. Het afdrukken van de eerste foto was echt een hele opgaven. Ondanks dat het installeren van de app etc erg gemakkelijk ging. Toen die eerste foto eenmaal geprint was ging het echt gemakkelijk.
Foto's printen vanuit instagram of Facebook gaat ook super makkelijk en snel.
Wat ik ook fijn vind is de optie van een collage in de app, waarbij je 2 a 3 fotos in 1 foto kan printen.
De sprocket printer is net iets groter dan een telefoon maar kleiner dan een tablet. Ik kan hem makkelijk meenemen onderweg om foto's direct uit te printen.
De afgedrukte foto's kan je ook nog opplakken door de plakker op de achterkant eraf te halen.
Ik word er helemaal gelukkig van!
Echt een aanrader om je mooiste momenten af te drukken

Pluspunten

• Compact
  • Mooie foto's
  • Snel geprint
  • Handige app

Minpunten

• Begin was best lastig opstarten